wtorek, 22 stycznia 2013

Dzisiejszy dzień zapewne przejdzie do historii.
Ponieważ uczę się historii O_o
Sama się sobie dziwie.
Ferie mi chyba uciekły. Już niebawem się kończą a ja nic sensownego nie zrobiłam.
O ja niedopra...
Nawet żadnego anime nie oglądałam...
Powinnam to nadrobić.
Ale mi się nie chce.
Otworzyłam dziś swój stary pamiętnik... Śmiechu co nie miara.
I wielkie nic.
Doszła kolejna rzecz której nie ogarniam
Historia.
Podsumowując na dzień dzisiejszy nie ogarniam:matematyki, fizyki, chemii, facetów i historii.
Sama jestem ciekawa co dojdzie do tej listy.



W mojej duszy tkwi choroba
I nie wiem do końca.. ale ktoś mi powiedział
Że jest nieuleczalna...

W moim sercu panuje ciemność,
Powoli rozdziera mnie na strzępy
To nie do zniesienia!


Dotknij mojego serca
Poczuj mój ból
Powiedz mi, że nie jestem szalony!

Łamie Ci serce, zdradzam, kłamię,
I szczerze-nie wiem dlaczego?
Jestem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz