sobota, 30 maja 2015

Przeszłość i przyszłość

Dziękuje moim czytelnikom, że o mnie nie zapomnieli i dalej czytają mojego bloga. Pobawmy się statystykami, które pięknie obrazują odbiór mojego bloga zanotowany na przestrzeni kilku ostatnich dni.
Prawda że imponujące? Cieszy mnie ogromnie fakt, że czytacie. Bo to dzięki wam jest ta statystyka. Zachęcam również do komentowania :)




Pora odciąć się od przeszłości.
Dosłownie i w przenośni.
Postanowiłam już kolejny raz przed sobą wyzwanie, wyzwanie z pozoru banalne, jednak w istocie wymaga samozaparcia. Zapomnieć o pewnych zdarzeniach z przeszłości by przyszłość była lepsza.
Ważne to konsekwentnie dążyć do obranych celów.
Wydaje mi się, że odcięcie się od emocji które niewątpliwie mną miotały mam już za sobą.
Jeden z większych błędów, który zjadł taką dużą część mnie i mojego czasu.
Koniec z tym.
Teraz nadszedł czas na krok nr 2.
Ścięłam włosy. Nowe życie nowy start.
Małymi kroczkami idziemy do przodu.

A co będzie dalej- nie wiem. Nie planuje nic na konkretna przyszłość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz