czwartek, 12 grudnia 2013


Tak świątecznie w Krakowie, że choinkowe zdjęcie obowiązkowe.





Jeśli mam być szczera, to nie przepadam za tym, że od połowy listopada już są wszędzie choinki i świąteczne piosenki, bo gdy nadchodzą święta, magia już nie jest ta, choinka już nie sprawia tyle radości co w dzieciństwie... Szkoda, że ludzie sami wszystko psują.

A w sobotę rano wyjazd- Olkusz czeka na mnie. I kiedy ja się tej bio w końcu pouczę?


Dlaczego człowiek nie liczy się z człowiekiem w tych czasach, a dba jedynie o własną dupę?
Serdecznie dziękuje pewnej osobie, za to że zmarnowałam 4h błąkając się po Tarnowie bez celu.



Fakt o mnie: Uwielbiam wszelkie musicale. :)



Przysięgi są wypowiedziane
Po to, by zostać złamanymi
Uczucia są silne;
Słowa trywialne
Radość zostaje,
Podobnie do bólu
Słowa nie mają znaczenia-

Popłaczmy trochę, jeśli chcemy
Lub śmiejmy się głośno najlepiej jak potrafimy
Poznajmy komfort wygody
I szukajmy ciszy głęboko wewnątrz
Zostańmy chwilę i nie przejmujmy się
Jeśli to jest coś, co możesz przezwyciężyć
Weźmy minutę, aby tylko uciec
I oddać się temu czego pragniemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz