czwartek, 6 grudnia 2012

Słyszę tykanie zegara, leżę tu w przejmujących ciemnościach pokoju

Ta noc nie mogłaby chyba upływać jeszcze wolniej

Mam jednak nadzieję że nie skończy się
pozostawiając mnie samotną

Jak dotąd zawsze radziłam sobie w życiu sama

I aż do czasu kiedy spotkałam ciebie było mi z tym dobrze
A teraz moja samotność przeraża mnie nieprzytomnie

Nie wiesz jak długo wyczekuje

By dotknąć Twoich ust i przytulić Cię mocno
Nie wiesz jak długo czekam

A tymczasem to wciąż pozostanie moją tajemnicą

I nie dowiesz się o mojej miłości
i samotności

Do tej pory zawsze radziłam sobie w życiu sama

I aż do czasu kiedy spotkałam Ciebie było mi z tym dobrze
A teraz moja samotność przeraża mnie nieprzytomnie
Jak mogę spotkać się z tobą na osobności?

Jak dostać się do Ciebie?

I mieć tylko Ciebie dla siebie?
Jak spotkać się z Tobą na osobności?
Jak dotrzeć do Ciebie i zdobyć tylko dla siebie?
Być z Tobą na osobności? 


 Mój ukochany zespolik <3


O tak, dzisiaj mikołajki
Morze słodkości. 
Uwielbiam to. 
Chętnie się z kimś podzielę. 
Słodyczami rzecz jasna. 
Mówić kto jakie woli i rozdajemy. 

 P.S Łukaszu O. jak to czytasz, to wiedz że coś niedobrego się z Tobą dzieje :D  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz